.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پچ‌پچ‌هاي انتخاباتي

خبر اول: بنا بر شنيده‌ها٬ يکي از کانديداها هنگامي که با يکي از مقامات عالي‌رتبه کشور ديدار كرده و از ايشان درباره آمدن و يا نيامدن در انتخابات پرسيد٬ مقام عالي‌رتبه گفته است: «هر کسي که کانديدا شود و رأي بياورد٬ نظام با او کار خواهد کرد و به شما هم نمي‌گويند که شرکت بکنيد يا نکنيد، ولي به نفع خودتان است که شرکت نکنيد».

خبر دوم: در اين زمينه٬ دو هفته پيش٬ يکي ديگر از نامزدهاي احتمالي ـ که به طور تناوبي هر چند مدت يک بار فعال شده و پس از مدتي دلسرد مي‌شود ـ همه ستادهاي انتخاباتي خود را نيمه‌تعطيل کرد٬ ولي چند روزي است بار ديگر حرکت انتخاباتي خود را آغاز کرده است.

خبر سوم: شنيده‌هاي «تابناک» از اطرافيان يکي از کانديداهاي مهم اصلاح‌طلبان حاكي از آن است که وي هنوز به جمع‌بندي بر سر حضور در ميدان انتخابات٬ آن هم پس از سال‌ها دوري نرسيده است٬ ولي براي داغ شدن تنور انتخابات و ايجاد موج هيجان در اصلاح‌طلبان٬ از اعلام عدم کانديداتوري٬ چشم‌پوشي مي‌کند.

خبر چهارم: شنيده شده که خاتمي پس از ديدار هفته گذشته خود با رهبري ملاقات‌هاي مهمي را با رجال سياسي کشور آغاز کرده است. اين ملاقات‌ها ظاهرا هنوز نتوانسته ترديدهاي خاتمي را برطرف کند و تنها به افزايش ترديدهاي او انجاميده است.

خبر پنجم: همسر يکي از کانديداهاي احتمالي جبهه اصولگرا به وي گفته است که اگر در انتخابات نامزد انتخاباتي شود٬ به او رأي نخواهد داد.
تابناک


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.